torstai 20. syyskuuta 2012

Karkulaiset..

Olis pitänyt vaan olla hiljaa aitojen kunnostamisesta talvea varten.. Ei mennyt eilen kovinkaan kauaa postauksestani kun bongasin tuolta pellolta ponit karkumatkalta. Aitoja siis korjaillaan heti viikonloppuna.

Tällä viikolla tuntuu että eteen tulee asioita, joita ei ennen olekaan tehnyt.. Mä sain eilen kunnian ruveta kunnallisvaaleihin ystäväni kampanjapäälliköksi.... No joo vitsivitsi, mähän en ole mikään politiikkaihminen, mutta lupauduin ottamaan ystävästäni kuvan vaalimainokseen. Ideoita kuviin miettiessäni sain idean vaalisloganiin ja siitä taas vaalimainokseen. Soitin samantien ystävälleni ja kas hän nimitii minut kampanjapäällikökseen! Hih! Meni yömyöhälle tietokoneen ääressä mainosta suunnitellessa, mutta kun ne kuvat vielä puuttuvat. Valokuvat on kuitenkin ainakin minulle se asia, joka kertoo todellakin enemmän kuin tuhat sanaa ja loppuviimein sanelee koko vaalimainoksen luonteen. Tarkoituksena olisi saada aikaan mainos, joka on erilainen, mutta kuvaa ystävääni parhaalla mahdollisella tavalla. Periksiantamaton, mutta aidosti välittävä pohjalaisnainen. Maalaisjärkeäkin olisi tarkoitus mainostaa. Kait tässä sitten tosissaan ollaan, kuitenkin.
Aasinsiltana tästä jutusta seuraavaan eli mä tässä pikkuhiljaa ajaudun valokuvaukseen liittyviin juttuihin. Rakastan valokuvausta ja on aikoja etten osaa mennä mihinkään ilman kameraa. Kauheinta on kuitenkin se jos joutuu itse olla ilman kameraa ja linssin toisella puolella. Toinen asia mistä mä tykkään niin on tietokoneella puuhailu. Tällä hetkellähän olen ollut saikulla jo 9 kk , eikä loppua näy, mutta aiemmin hoitoalalla työskennelleenä olen aina ajautunut työpaikkojen lipukkeiden ja lomakkeiden tekijäksi ja muihin tietsikkatöihin. Uudelleenkoulutuksia miettiessäni olen ajatuksissani pysynyt lujasti hoitoalalla, mutta voisiko se olla sitten jotain noihin liittyvää? Hui, pelottaa pelkkä ajatuskin kun hoitoala olisi kuitenkin aika varma juttu. Toisaalta selkä rajoittaa aika paljon, enkä raskasta työtä pysty koskaan enää tekemään. Kait se asia tuolla jossain hautuu.. ?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti