keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Valokuvailuja..

Eilinen ilta meni pääasiassa kuvaillessa kun kaverin kanssa olis sovittu että otan ne vaalimainoskuvat. Ihan hienoja niistä tuli ja ainakin erilaisia kun normaalit passikuvatyyppiset, tekohymyllä varustetut kuvat. En sitten tiedä onko ne sen parempia ja ääniä keräävämpiä kuin nuo viralliset kuvat. Sitten ajoinkin katsomaan tyttöjen ratsastustuntia ja tottakai sielläkin kamera naksui. Tuossa yksi kuva ratsastustunnilta Kosolan tallilla .

Ponipeiliä leikkimässä


 
Vielä illan päätteeksi sain kuvata miestä, joka halusi itsestään kuvia hevosen selässä. Tämä wannabe-cowboy ei ole ikinä ratsastanut tai edes ollut hevosen kanssa tekemisissä ja jostain tuntemattomaksi jääneestä syystä oli itselleen ratsastuksen varannut juuri valokuvausta varten, se että minä olin kameran kanssa paikalla oli ihan sattumaa. Nähtäväksi jäänee missä kuvat vastaan tulevat..

Mä oon taas ollut kovasti sillä mielellä ettei jaksaisi enää yhtään odottaa mitään vaan voisin hypätä aikakoneeseen ja seuraavaan kesään. Silloin varmaan on jotain selvillä mun tulevaisuudesta tai ainakin mä toivon kovasti niin. Joskus ei oikein tiedä kuinka päin oliskaan kun elää pitää tässä ja nyt, kuvitelkaa minkälaista se on ihmiselle joka on aina halunnut että kaikki olis varmaa ja valmiiksi suunniteltua. Oon mä jo näiden elämän vastoinkäymisten myötä oppinut heittäytymäänkin, mutta joskus se epätietoisuus oikein puristaa. Onneksi mä oon kuitenkin semmoinen ihminen, joka ei pysty kovin kauaan itsesäälissä surkutella ja sitten taas mennään! Tänään mä en oo kyllä saanut aikaiseksi sitten yhtään mitään, mutta joskus täytyy kait olla niinkin..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti